Telekom Slovenije je presegel pomemben mejnik in stalna rast števila uporabnikov potrjuje, da v Telekomu Slovenije na potrebe uporabnikov, tako zasebnih kot poslovnih, odgovarjajo z jasno usmerjenimi prodajno-razvojnimi aktivnostmi in vrhunskimi storitvami v zmogljivem omrežju. Povezanost, prilagodljivost in zanesljivost še naprej ostajajo temelj ponudbe, ki danes povezuje milijon uporabnikov po vsej Sloveniji.

Številke kažejo zanimive zgodbe: lanski rekorder je tako v enem mesecu opravil klice v skupnem trajanju skoraj 13 dni, drugi uporabnik je poslal več kot 29.000 SMS-sporočil. Uporabniki Telekoma Slovenije so marca v povprečju prenesli že več kot 15 GB mesečno.

Zagotavljanje zanesljive, varne in nemotene komunikacije za več kot milijon mobilnih uporabnikov – od klicev in sporočil do prenosa ogromnih količin podatkov – terja izjemno zmogljivo in tehnološko napredno infrastrukturo. V zadnjih letih je opaziti stalno rast uporabe mobilnega prenosa podatkov. Tako so uporabniki v marcu 2025 v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije prenesli za kar 35 odstotkov več podatkov kot v enakem obdobju lani.

V Telekomu Slovenije so s širitvami in nadgradnjami zmogljivosti omrežja 5G v letu dni podvojili, kapaciteto 4G omrežja pa povečali za 35 odstotkov. Povprečne dosežene hitrosti v omrežju so sedaj, kljub stalni rasti podatkovnega prometa, po internih meritvah v povprečju do dvakrat višje kot v enakem obdobju lanskega leta. Pri tem pa več kot milijon mobilnih uporabnikov Telekoma Slovenije v povprečju prenesejo že več kot 15 GB mesečno. Vse več je uporabnikov, pri katerih se preneseni gigabajti merijo v več sto ali celo tisoč na mesec.

Vse to tudi dokazuje, da sodobno mobilno omrežje Telekoma Slovenije ni samo hitro in odzivno, ampak nudi tudi izjemne kapacitete. V Telekomu Slovenije opozarjajo na odgovorno rabo tehnologije v sklopu iniciative »Uživajmo pametno«, saj se z vedno naprednejšimi tehnologijami izpopolnjujejo tudi spletne prevare. Zato opozarjajo, da se moramo na vsakem koraku zavedati svoje odgovornosti in se na spletu obnašati čim bolj previdno, zaslone pa uporabljati zmerno.

Ob tem so razumevanje trga, nenehne izboljšave in odlična uporabniška izkušnja temelji premišljene prodajno-razvojne strategije, kjer svetovalci igrajo ključno vlogo pri prepoznavanju potreb posameznikov in jim pomagajo najti prave rešitve. V Telekomu Slovenije verjamejo, da takšen pristop gradi dolgoročno zaupanje in odnose, kar je eden ključnih razlogov, da mu zaupa že milijon mobilnih uporabnikov.

Pin It on Pinterest

Share This