Leto po naznanitvi načrtov Huaweia o razširitvi svojega mobilnega ekosistema 83 odstotkov večja distribucija aplikacij in 33-odstotna rast mesečno aktivnih uporabnikov prikazuje močno rast Huaweievega ekosistema aplikacij. AppGallery je kot eno izmed treh največjih trgovin z aplikacijami na svetu, v razvoju zaznamovalo več mejnikov.
•Na platformi se je povečalo število registriranih razvijalcev na 2,3 milijona, kar je za 77 % več kot lani, zdaj pa šteje tudi 300.000 razvijalcev zunaj Kitajske.
•Število aktivnih mesečnih uporabnikov AppGallery je na svetovni ravni zraslo na 530 milijonov, v Evropi pa se je na letni ravni povečalo za 61,5 % na več kot 42 milijonov.
•V AppGallery je zdaj na voljo 120.000 aplikacij integriranih s HMS Core, kar predstavlja 118-odstotno medletno rast.
•Leta 2020 je distribucija aplikacij dosegla 384,4 milijarde, kar je 174 milijard več kot leto prej.
S stališča rasti najbolj prevladujejo igre, saj je zdaj na platformi na voljo več kot 500 % več iger kot leto poprej. Huaweievi uporabniki so bili med prvimi na svetu, ki so lahko izkusili inovativne nove igre, kot so AFK Arena, Asphalt 9: Legends, Clash of Kings in številne druge. Nove številke prihajajo eno leto po tem, ko je Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer BG, predstavil Huaweievo vizijo o tem, da AppGallery postane odprta, inovativna platforma za distribucijo aplikacij, ki je dostopna uporabnikom po celem svetu.
Hitro rast AppGallery so spodbudile naložbe podjetja v okviru prizadevanj za rast ekosistema Huawei Mobile Services (HMS). HMS zdaj zaposluje več kot 8000 raziskovalnih in razvojnih inženirjev ter šteje več kot 600 zaposlenih v ekipi za tehnično podporo. Rezultat tega je, da se je število integracijskih aplikacij HMS Core na medletni ravni povečalo za 118 % na 120.000, število mesečnih aktivnih uporabnikov hitrih aplikacij pa je na svetovni ravni naraslo za kar 200 % na 100 milijonov.
Huawei se je pri razvoju AppGallery osredotočil na sodelovanje z razvijalci tako na lokalni kot na svetovni ravni, saj želi uporabnikom predstaviti najpomembnejše aplikacije in jim ponuditi več možnosti, hkrati pa tudi povečati število razvijalcev Razvijalci se v želji, da bi dosegli tako lokalne kot globalne uporabnike, vse pogosteje obračajo proti trgovini AppGallery. V zadnjem letu se je tako na primer AppGallery obogatil s priljubljenimi aplikacijami Moovit, Bolt, Viber, Booking.com, Tidal in številnimi drugimi. Prav tako pa so se platformi pridružile številne slovenske, med drugim NLB Klikin, mBills, VALU, 24ur.com, Siol.net, VOYO, NEO in druge. Skupno je zdaj v trgovini AppGallery že več kot 60 slovenskih aplikacij, seznam pa se konstantno širi.
V sklopu te strategije Huawei s svojim strokovnim znanjem pomaga razvijalcem vstopiti tudi na donosni kitajski trg aplikacij. Kitajska, ki velja za mobilno zelo osveščeno državo, ima več kot 904 milijonov uporabnikov mobilnega interneta s približno 100 milijardami prenosov aplikacij. AppGallery pa je v zadnjih 12 mesecih pomagal več kot tisoč razvijalcem iż drugih držav vstopiti v mobilno gospodarstvo na Kitajskem.