Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev je razglasilo letošnje prejemnike nagrade Zlato pero. Med nagrajenci si je posebno nagrado za zasluge prislužil Telemachov zaposlitveni laboratorij Job Lab, ki pripravlja mlade za vstop na trg dela.
Nagrada Zlato pero (Gold Quill) mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev (International Association of Business Communicators ali IABC) je najvišje strokovno mednarodno priznanje, ki dokazuje komunikacijsko odličnost. Nagrada za projekt Job Lab, ki so ga v Telemachu zasnovali v sodelovanju z agencijo za strateško komuniciranje Propiar, dokazuje vrhunskost, inovativnost in strateško usmerjenost k najboljšim rezultatom.
Projekt Job Lab pomaga mladim, da se bodo po zaključenem izobraževanju samozavestno podali na karierno pot. V sklopu različnih delavnic, hekatona in drugih aktivnosti se slovenski dijaki opremijo z veščinami, ki jih delodajalci na področju informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) najbolj iščejo. Obenem dijaki iz prve roke spoznavajo poklice v telekomunikacijah.
Ob razglasitvi letošnjih zmagovalcev je Greta Šter, vodja korporativnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v Telemachu, povedala: »Nagrada je potrditev, da smo s projektom naslovili resnični izziv na trgu dela in v IKT panogi, ki ga mladi in delodajalci po svetu vse močneje občutijo. Dijaki predstavljajo prihodnost naše tehnologije, zato je pomembno, da telekomunikacijski operaterji vlagamo v njihov razvoj in jim pomagamo, da pridejo do znanj, ki jih v formalnem izobraževanju ne pridobijo v dovoljšni meri.«