Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije je prejel nagrado za najbolj inovativno varnostno rešitev. Po mnenju Instituta za korporativne varnostne študije, ki nagrado podeljuje v sodelovanju s Slovenskim združenjem korporativne varnosti, gre za informacijsko-varnostno rešitev, ki predstavlja pomembno dodano vrednost na področju zagotavljanja kibernetske varnosti v Republiki Sloveniji. Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije je najbolj zmogljiv tovrstni center v Sloveniji, v katerem vrhunski strokovnjaki s pomočjo nadzornih in analitičnih orodij varnostne dogodke obvladujejo 24 ur na dan, vse dni v letu. Storitve kibernetske varnosti, ki jih center izvaja, Telekom Slovenije uporablja tako za lastne potrebe kot druge organizacije in podjetja.
Organizatorji so v obrazložitvi nagrade med drugim poudarili, da so »grožnje kibernetske varnosti vedno bolj prisotne, popolnoma funkcionalen varnostno-operativni center pa je srce dobrega procesa upravljanja varnostnih incidentov. Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije predstavlja centralno enoto z visoko zmogljivo tehnologijo, ki je podprta z urejenimi in certificiranimi procesi ter kompetentnimi zaposlenimi. To je največji varnostno-operativni center v Sloveniji, ki je s svojimi procesi usmerjen v podporo treh ključnih področij: poslovnemu okolju s poudarkom na poslovno-informacijskih sistemih, nacionalni varnosti s poudarkom na kritični infrastrukturi ter državnih institucijah in izvajalcih ključnih storitev. Poleg tega zagotavlja varnost osebnih podatkov posameznikov, ki so vpeti v organizacijske sisteme.«
Telekom Slovenije je Operativni center kibernetske varnosti celovito vzpostavil leta 2018, certificiran pa je po mednarodnem standardu za informacijsko varnost ISO 27001. Ob tem ima Telekom Slovenije tudi certifikat za neprekinjeno poslovanje ISO 22301, skladno s katerim je usposobljen za zagotavljanje ključnih storitev in procesov tudi v izrednih razmerah.