Suzuki connect je najnovejša interaktivna storitev, ki je lastnikom vozil Suzuki v Sloveniji na voljo od 8. decembra 2022 dalje. Gre za storitev, ki dviguje odnos med voznikom in vozilom ter prodajno-servisno mrežo Suzuki na novo raven. Storitev Suzuki connect je trenutno na voljo samo za nove modele S-Cross, izdelane od oktobra 2021 dalje. V prihodnje bo storitev na voljo tudi za ostale modele Suzuki.
Na voljo je prek aplikacije za pametni telefon in omogoča dostop do množice priročnih funkcij. Aplikacija uporablja podatkovni komunikacijski modul vozila (DCM) za dostop do številnih storitev in funkcij, ki olajšajo vsakodnevno uporabo vozila, kot so opozorila, če ste pustili avtomobil odklenjen, prižgane žaromete ali celo, da na zemljevidu v aplikaciji lahko poiščete, kje se nahaja vaše parkirano vozilo.
Z aplikacijo Suzuki connect lahko nastavite območje in čas, da boste prejeli opozorilo, ko vozilo, ki ga vozi drug voznik, v določenem času vstopi v določeno območje ali ga zapusti. Na primer, obveščeni boste, ko bo voznik zapustil določeno območje, da bi vas prišel iskat. Lahko pa nastavite čas in območje, da boste prejeli opozorilo, če se vozilo, ki ga vozi drug voznik, v določenem časovnem obdobju ne bo nahajalo na določenem območju. Na primer, obveščeni boste, če se družinski član, ki živi ločeno, v določenem času ne vrne na svoj dom.
Če se pojavi tehnična težava ali napaka, lahko delite diagnostične podatke s pooblaščenim trgovcem ali serviserjem Suzuki, spremljate svojo zgodovino vožnje in prejemate obvestila o rednih vzdrževalnih pregledih ali o napovedanih odpoklicih in servisnih akcijah.