Pogled na sicer oddaljen, a svetovno pomemben trg podaja trende tudi drugje po svetu, saj kitajski proizvajalci telefonov povsod prednjačijo. Kitajski trg pametnih telefonov je sicer še vedno malce v upadu. Prodaja v tretjem četrtletju 2023 je padla za 3 %, kljub temu pa se zaporedno zmanjšuje medletni padec. To nakazuje, da se trend zmanjševanja bliža koncu, kot poroča Counterpoint’s Market Pulse Service.

Vir: Counterpoint Market Pulse Service

Uspešnost večjih proizvajalcev se je močno razlikovala v primerjavi z enakim obdobjem lani, kar je povzročilo spremembe v uvrstitvi na trgu. V tretjem četrtletju 2023 je bila uspešnost večine vodilnih proizvajalcev manjša.

HONOR je zasedel prvo mesto, OPPO pa izgublja prednost. HONOR je vodilni na trgu z 18,3-odstotnim deležem, za kar sta v precejšnji meri zaslužna na novo predstavljena modela HONOR X50 in HONOR 90.

Huawei je zaenkrat veliki zmagovalec, saj je njegova prodaja na letni ravni zrasla kar za 37 %. Predvsem na podlagi na novo predstavljene serije Mate 60, ki jo poganja hišni procesor Kirin 9000S. Xiaomi se je medletno povečal na podlagi močne prodaje serij Redmi K in Note, predvsem zaradi konkurenčne promocijske cene.

OPPO, vivo in Apple so vsi doživeli dvomestno zmanjšanje prodaje. Apple je izgubil z naslova naročil izpolnjenih v prvem in drugem četrtletju in predvsem ker je bila prodaja iPhona 15 ob lansiranju manjša od obsega prodaje serije iPhone 14.

V tem četrtletju je prodaja zložljivih modelov pametnih telefonov še naprej rasla. OPPO Find N2 Flip ostaja najbolje prodajan zložljiv preklopni model, medtem ko je HONOR Magic V2 zasedel prvo mesto med večjimi »knjižnimi« modeli. Z vstopom v četrto četrtletje, se vsi proizvajalci originalne opreme pripravljajo na izboljšanje splošne uspešnosti in na splošno bodo leto zaključili z močno prodajo.

Vir: https://www.counterpointresearch.com/insights/china-smartphone-sales-q3-2023/

Pin It on Pinterest

Share This