Xiaomi je konec decembra uradno predstavil pet temeljnih tehnologij Xiaomijevega električnega vozila – E-motor, baterijo, Xiaomi Die-Casting, Xiaomi Pilot Autonomous Driving in Smart Cabin. Xiaomi želi tako na novo opredeliti tehnologijo avtomobilske industrije. Postavili so pet temeljnih tehnologij Xiaomi EV, ki so E-Motor, Battery, Xiaomi Die-Casting, Xiaomi Pilot Autonomous Driving in Smart Cabin.
E-motor
Xiaomi je podrobneje predstavil svoje neodvisno razvite in izdelane E-motorje, HyperEngine V6/V6s in HyperEngine V8s. E-motorji HyperEngine V6/V6s, ki jih je sam razvil Xiaomi, se ponašajo z vodilno vrtilno hitrostjo 21.000 vrtljajev na minuto, s čimer presegajo najzmogljivejši množično proizveden električni motor na svetu. Med njimi ima super motor HyperEngine V6 največjo moč 299 KM in največji navor 400 N·m, medtem ko super motor HyperEngine V6s doseže največjo moč 374 KM in največji navor 500 N·m. HyperEngine V8s je še v razvoju in naj bi bil do leta 2025 množično izdelan in implementiran v električna vozila Xiaomi.

Baterija
Xiaomi je tudi sam razvil tehnologijo integrirane baterije CTB z inovativno tehnologijo obrnjenih celic, večnamenskim elastičnim vmesnim slojem in minimalističnim sistemom ožičenja; ima učinkovitost integracije baterije 77,8 %, kar je najvišja med baterijami CTB na svetu, 24,4 % izboljšanje splošne zmogljivosti in zmanjšanje višine za 17 mm, z največjo kapaciteto baterije do 150 kWh in teoretičnim dosegom polnjenja CLTC, ki presega 1200 km.
Xiaomi Die-Casting
Xiaomi je razkril lastno razviti sistem proizvodnje Xiaomi Die-Casting T9100 in poseben material za tlačno litje, Xiaomi Titans Metal, zaradi česar je edini domači proizvajalec avtomobilov, ki hkrati razvija tudi nove materiale. Xiaomi je tudi razvil nov sistem za presojo kakovosti, ki lahko dokonča preglede posameznih kosov v 2 sekundah in ponuja desetkrat večjo učinkovitost od ročnega pregleda. Uporaba te skupine omogoča izjemen dosežek za Xiaomi EV, z zadnjim podvozjem, ki integrira 72 komponent v eno, zmanjša število zvarjenih spojev za 840, zmanjša skupno težo avtomobila za 17 % in občutno zmanjša proizvodne ure za 45 %.
Avtonomna vožnja Xiaomi Pilot
Na področju tehnologije inteligentne programske opreme je Xiaomi pokazal svojo prednost kot globalni tehnološki vodja, ki spodbuja uporabo inteligentnih ekosistemov. Xiaomi je redstavil tri svoje ključne tehnologije na področju avtomobilizma, Adaptive BEV Technology, Road-Mapping Foundational Model in Super-Res Occupancy Network Technology.
Novo vozilo Xiaomi SU7 je hardversko opremljeno z vrhunskimi konfiguracijami, vključno z dvema visoko zmogljivima čipoma NVIDIA Orin s skupno računalniško močjo 508 TOPS. Strojna oprema zaznavanja vključuje en LiDAR, enajst kamer visoke ločljivosti, tri radarje milimetrskih valov in dvanajst ultrazvočnih radarjev.

Pametna kabina
Xiaomi EV Smart Cabin je opremljena z 16,1-palčno 3K osrednjo konzolo, 7,1-palčno vrtljivo armaturno ploščo in dva podaljška za naslon sedeža, ki omogočata namestitev dveh tabličnih naprav. Hardversko je premljen z naborom vezja Snapdragon 8295, ki omogoča vrhunsko zmogljivost in interaktivno izkušnjo s povezovanjem petih različnih zaslonov. OS v avtomobilu brezhibno integrira glavne aplikacije, vključno s celotnim ekosistemom aplikacij za tablične računalnike Xiaomi, s postopnim prilagajanjem na več kot 5000 aplikacij.
Pametni ekosistem Človek x avto x dom
Pametni ekosistem “Človek x avto x dom” je celovita integracija scenarijev, ki vključujejo ljudi, avtomobile in domove, kar omogoča povezljivost strojnih naprav in koordinacijo v realnem času. Avtomobili bodo tako postali ključna komponenta strateškega fokusa Xiaomi.
Pametni ekosistem omogoča medsebojno sodelovanje in razvoj med napravami in inteligentnimi storitvami znotraj ekosistema. Z izkoriščanjem povezljivosti med napravami HyperConnect Xiaomi HyperOS se lahko integrira več kot 200 kategorij izdelkov, vključno z Xiaomi EV.