Eno največjih hrvaških IT podjetij, Infinum, ki ima pisarno tudi v Ljubljani, je prevzelo kreativno digitalno agencijo s sedežem v New Yorku, ExpandTheRoom (ETR). Večkrat nagrajena neodvisna agencija za oblikovanje in razvoj digitalnih izdelkov, ki med drugim sodeluje s podjetji, kot so Philips, KPMG, Porsche in Nike.Tako Infinium širi svoje delovanje tudi v Združenih državah Amerike, ter se tako odziva na naraščajoče povpraševanje na področju strateške digitalne preobrazbe.

Strokovnjaki ameriške digitalne agencije bodo Infinumove kompetence še okrepili. Skupaj bodo naročnikom zagotavljali dodano vrednost, ki temelji na strateški zasnovi in sodobnih tehnologijah, vključno z inovacijami na področjih umetne inteligence, uporabniške izkušnje, interneta stvari in kibernetske varnosti.

Nikola Kapraljević, izvršni direktor podjetja Infinum in James Cole, izvršni direktor ETR

»Naša glavna motivacija za prevzem je bila vzpostavitev močnejše prisotnosti v Združenih državah. Z obstoječo pisarno v New Yorku smo že dosegali odlične rezultate na tem trgu, a z okrepitvijo iz ETR-ja, bomo naše poslovanje dvignili na višjo raven. Ponosni smo, da lahko s prevzemom pozdravimo izkušeno in strokovno ekipo, ki že ima močno bazo strank, kot so Reuters, Citibank, Business Insider in Honda. Verjamem, da bomo na ta način obstoječim strankam zagotovili še boljšo storitev, z večjo ekipo v ZDA pa bomo lažje prišli tudi do novih strank,« je dejal Nikola Kapraljević, izvršni direktor podjetja Infinum.

Tomislav Car, predsednik skupine infinum, Tamara Lah Mončilović direktorica Infinum Slovenija

Ta pridobitev predstavlja pomembno novo poglavje v rasti podjetja Infinum, ki trenutno posluje iz osmih pisarnah v Evropi in ZDA ter zaposluje približno 400 strokovnjakov s področja oblikovanja in razvoja digitalnih izdelkov. Od ustanovitve Infinum stalno sodeluje z velikimi globalnimi znamkami pri ustvarjanju inovativnih rešitev za različne sektorje, vključno z avtomobilskim, finančnim, zdravstvenim, gostinskim in trgovskim.
»Akvizicija digitalnega podjetja ETR v ZDA, z neprecenljivimi izkušnjami na področju UX (uporabniške izkušnje) in UI (oblikovanje uporabniškega vmesnika), bo imela izjemno pozitiven vpliv tudi na naše slovenske naročnike. S tem povečujemo svojo sposobnost predvsem zagotavljanja najboljših UX in UI rešitev na trgu. Ameriška ekspertiza nam bo omogočila, da še bolj natančno prilagodimo uporabniške izkušnje naših produktov in storitev, kar bo našim naročnikom omogočilo privabljanje in zadrževanje strank ter povečanje njihove konkurenčnosti. S tem korakom utrjujemo našo predanost kakovosti in inovacijam ter verjamemo, da bomo s pomočjo teh izkušenj še bolj izpolnili pričakovanja naših slovenskih strank v digitalni dobi. « dodaja Tamara Lah Momčilović, izvršna direktorica Infinum Slovenija.

Pin It on Pinterest

Share This