Citroën je uvedel tehnologijo ChatGPT kot pomoč pri navigaciji v sklopu paketa povezljivih storitev Connect PLUS. S tehnologijo ChatGPT Citroën predstavlja novo generativno orodje umetne inteligence, ki omogoča še bolj tekoče in naravno prepoznavanje govora ter zagotavlja še več udobja v vozilu z digitalnim pomočnikom, ki spodbuja inteligenten in interaktiven življenjski prostor ter olajšuje vsakodnevno življenje.
Tehnologija ChatGPT, ki jo je razvilo podjetje OpenAI, je integrirana v Citroënov informacijsko-razvedrilni sistem po zaslugi sistema za prepoznavanje vsebinsko povezanega govora in zvoka SoundHound. Kot jezikovni model umetne inteligence se razvija za ustvarjanje človeku podobnih odzivov na podlagi poglobljenega učenja, s čimer smo še korak bližje inteligentnim in interaktivnim izkušnjam v vozilu, ki nam olajšajo vsakdanje življenje.
Po eni strani ta funkcija izboljšuje prepoznavanje govora, ki je že na voljo v modelih znamke Citroën, saj ni le bolj podobna naravnemu jeziku ampak tudi bolj natančna in odzivnejša. Po drugi strani ga obogati in spremeni v sopotnika, ki lahko razume in odgovarja na zapletena vprašanja ali svetuje o različnih temah (od informacij ali nasvetov s področja zgodovine, kaj početi v mestu, do receptov in še veliko več).
Funkcija je na voljo za modele osebnih vozil C4, C4 X, C5 X, Berlingo in SpaceTourer ter za gospodarski vozili Berlingo Van in Jumpy v naslednjih državah: Francija, Španija, Italija, Nemčija, Velika Britanija, Nizozemska, Belgija, Avstrija, Portugalska, Poljska, Luksemburg, Švica, Češka, Švedska, Norveška, Irska in Danska. V Sloveniji uvedbo tehnologije ChatGPT pričakujemo konec leta 2025.