Mobinet - revija o sodobnih tehnologijah

Kovček Travelmate Robot

Travelmate-Robot-Suitcase-01.jpg

Za tiste, ki ne pakirate “lahkotno” in ki vam vlečenje ali nošnja kovčka povzroča glavobol, imamo dobro novico z imenom Travelmate Robot. Potovalni robotski kovček se premika sam in vam ubogljivo sledi na letališču ali po hotelu – pokončno ali v vodoravni legi (v tem primeru lahko nanj položite še dodatni kovček).

Deluje tako, da se poveže z vašim mobilnikom, pri čemer zaznava ljudi in predmete, tako da se izognete trkom. Kadar niste na počitnicah, je priročen tudi za službo ali šolo, na prehodih za pešce se ustavlja skupaj z vami, upravljate pa ga lahko celo z gestami. Prvim kupcem bo na voljo julija – v treh velikostih in več barvnih odtenkih. Cena prvih modelov znaša dobrih 400 evrov.

Kamera GoFish

gofish3.jpg

Za vse, ki na morju ali morda doma ob kakšni reki ribarite, je kamera GoFish za podvodno snemanje dodatek, ki bo popestril meditativno rekreacijo ali morda celo izboljšal vaš ribiški ulov. Kaj se dogaja v bližini trnka, lahko spremljate na mobilnem telefonu.

Glavna prednost kamere je sposobnost odstranjevanja tresljajev, kar ji omogočata plavuti podoben pritrdilni sistem in plovnost. Kamera lahko zajame široki kot do 170 stopinj, potopite pa jo lahko v globino do 150 metrov. Če se trnek strga, bo snemalna naprava sama počasi priplavala na površje. Po zaslugi infrardeče kamere je opazovanje ali ribarjenje mogoče tudi ponoči. Za še boljšo izkušnjo je vgrajen celo mikrofon!

Tudi, če niste ribič, bo podvodno opazovanje s kamero zanimiva izkušnja za vso družino. Naenkrat lahko posnamete do 4 ure videa – in sprejme spominsko kartico microSD do velikosti 32 gigabajtov. Cena domiselne kamere znaša preračunanih 110 evrov.

Posebna izdaja Moto G5S in Moto G5S Plus

MotoG5S_MRKT_PDPHero_LunarGrayDv.jpg

Motorola Mobility je predstavila posebno izdajo pametnih telefonov Moto G5S in Moto G5S Plus, ki prinaša vrsto pomenljivih nadgradenj v primerjavi s predhodnikoma Moto G5 in Moto G5 Plus.
Nova telefona sta hitra, lepa in trpežna pametna telefona. Odeta sta v premijsko kovinsko ohišje, izdelano iz enega kosa aluminija. Baterija pri obeh ima kapaciteto 3000 mAh, zato zlahka ponudi celodnevno avtonomijo delovanja. S tehnologijo hitrega polnjenja TurboPower™ pa lahko v samo 15 minutah polnjenja dodate od 5 do 6 ur uporabe.

Moto G5 ima 5,2-palčni (13,20 cm) zaslon ločljivosti (1080p), osemjedrni procesor takta 1,4 GHz pa zagotavlja tekoče delovanje. Glavna kamera ločljivosti 16 MP je podkrepljena s sistemom faznega samodejnega ostrenja (PDAF), prednja kamera pa je ločljivosti 5 MP in je opremljena z LED-bliskavico.

Po novem najboljši telefon v družini Moto G pa je zdaj posebna izdaja Moto G5S Plus. Vgrajeni ima dve hrbtni kameri z ločljivostjo 13 MP in napredno programsko opremo za izboljšavo fotografij. Prednja kamera ločljivosti 8 MP pa poleg LED-bliskavice premore še nov panoramski način zajema fotografije. 5,5-palčni (13,97 cm) zaslon je visoke ločljivosti, pod njim pa se nahaja bliskovito hiter osemjedrni procesor Qualcomm® Snapdragon™ s taktom 2,0 GHz in zmogljivo grafiko.
MotoG5SPlus_FrontDynBttn_LunarGrayDv.jpg
Oba mobilnika bosta naprodaj konec poletja, njuni priporočeni prodajni ceni pa se bosta začeli pri 249 oziroma 299 EUR.

Spotify ima že 140 milijonov naročnikov

Spotify_ima_že_140_milijonov_naročnikov.jpg

Google Play Music, Apple Music, Deezer in Spotify je le nekaj glasbenih storitev, ki so na voljo na trgu. Švedski Spotify je daleč največji izmed omenjenih, kar dokazujejo tudi naslednji podatki. Podjetje je namreč sporočilo, da ima že več kot 140 milijonov aktivnih mesečnih naročnikov. Čeprav ni omenilo, koliko izmed teh je plačljivih, se ta številka trenutno ocenjuje na dobrih 50 milijonov.

To pomeni, da ima ogromno prednost pred najbližjim zasledovalcem Apple Music, ki ima 'zgolj' 27 milijonov naročnikov. Res pa je, da je Spotify na trgu že precej dlje kot njegov največji konkurent, tako da se stvari na tem področju lahko sorazmerno hitro spremenijo. Ne glede na to ima Spotify še veliko priložnosti za rast. Storitev namreč še vedno ni na voljo na številnih trgih po svetu, vključno s Slovenijo. Tam, kjer pa je na voljo, je zanjo treba odšteti okoli 10 evrov na mesec.

Podvodna maska H20 GoPro Ninja

H2O-Ninja-Snorkel-Mask-GoPro-Edition-17.jpg

Maska za šnorkljanje H20 GoPro ščiti vaše oči pred slano vodo, medtem ko v primerjavi s klasičnimi maskami ponuja neomejen pogled in običajno dihanje skozi nos. Vse to po zaslugi dizajna, ki pokrije vaš celoten obraz. Nadgradnja prvega modela Ninja odslej ponuja še nastavek za kamero GoPro, ki je nad glavo in preko katerega lahko fotografirate ali snemate dogajanje med potopi. Na voljo je v štirih barvah (rožnata, črna, modra in zelena) ter treh dimenzijah (za pravo velikost si morate izmeriti razdaljo med linijo oči in brado). Zanjo boste odšteli preračunanih 154 evrov.

Multimedijska postaja DEX

EE-MG950_001_Top_Black.jpg

Multimedijska postaja je namenjena postavitvi na mizo, kjer svojo funkcijo opravlja kot napajalnik baterije, predvsem pa z združljivim monitorjem, tipkovnico in miško Samsung Galaxy S8 ali S8+ spremenite v računalnik. Tako lahko dostopate, upravljate in predvajate vse dokumente, slike ter videoposnetke na večjem zaslonu – in roko na srce, nekatera opravila je veliko lažje postoriti na tak način.

Medtem ko je mobilnik v t. i. “desktop” načinu pa je še vedno mobilnik – to pomeni, da nemoteno sprejemate klice, sporočila in ostale funkcije, vse z udobja večjega zaslona. Vsekakor DEX deluje zelo estetsko in lepo dopolni vaš pisarniški ali domači namizni dekor. Cena za multimedijskega namiznega pomočnika znaša 159,90 evra.

Huawei objavil poslovne rezultate

Huawei_poslovni_rezultati_polovica_leta.jpg

Huaweijevi prihodki od prodaje so se v prvih šestih mesecih leta 2017 povišali za 36,2 % (na 105,4 milijarde CNY), glede na enako obdobje lani. Število telefonov, ki so bili poslani v prodajo pa je prav tako zrastlo na 73,01 milijona, kar predstavlja 20,6% rast, glede na enko obdobje lani.

V prvi četrtini letošnjega leta je po podatkih analitikov pri IDC, tržni delež Huaweija zrastel na 9,8 % svetovnega trga pametnih telefonov. Ta rast se je napajala predvsem na znatni rasti prodaje v srednjem in višjem cenovnem razredu pametnih telefonov v ključnih regijah. V širši Kitajski si je Huawei zagotovil 22,1 % tržnega deleža, kar predstavlja 24 % več telefonov, poslanih v prodajo, glede na enako obdobje lani. Huawei je prav tako opazil hitro rast števila pametnih telefonov, poslanih v prodajo v Evropi, kjer je 18 % rast, glede na enako obdobje lani. Največji delež temu so prispevale države Srednje in Vzhodne Evrope ter nordijskih držav. Huawei Consumer Business Group pa je prav tako doživela preboj na azijskih pacifiških območjih, med katerimi najdemo Tajsko, Malezijo, Japonsko ter Južno Korejo. Rusija je prav tako doživela rast. Prav tako pa je, po podatkih GfK in Sino blagovna znamka Honor med januarjem in majem kraljevala po številu prodanih enot preko spleta in tudi po zaslužku preko spleta na Kitajskem.

V prihodnosti Huawei pričakuje nadaljnjo rast, medtem ko bo podjetje še naprej spodbujalo inovacije v napravah na področju umetne inteligence ter strojnega učenja, ki bosta gonilo novega obdobja pametnih telefonov. Huawei je predan izdelavi inteligentnih naprav, ki predvidevajo uporabnikove potrebe in se tako zlijejo z načinom dela in komunikacije.

A1 Slovenija pokril več kot 225 belih lis

A1-bele_lise.jpg

A1 Slovenija je do 31. maja 2017 uspešno zagotovil dostop do hitrega širokopasovnega interneta na 225 t.i. belih lisah iz obveze, ki jo je pred tremi leti dal državi, in še na dodatnih 18 belih lisah. Skupaj je tako A1 Slovenija v okviru projekta pokril 291 naselij na belih lisah in danes s svojim omrežjem 4G/LTE in hitrostmi vsaj 10 Mbit/s pokriva že več kot 98 odstotkov prebivalstva Slovenije. Kljub že doseženi in preseženi obvezi bo A1 Slovenija dostop do hitrega širokopasovnega interneta še naprej širili na ruralna območja. 

Podjetje se je v okviru Javne dražbe za dodelitev radijskih frekvenc za zagotavljanje javnih komunikacijskih storitev v organizaciji Agencije za komunikacijska omrežja in storitve (AKOS) leta 2014 obvezalo, da bo do 31. maja letos pokrilo skupno 225 belih lis. Bele lise so območja, ki jih je AKOS opredelil kot območja s slabim dostopom do hitrega interneta, A1 Slovenija pa se je obvezal, da bo na teh območjih 75 odstotkom gospodinjstev izven hiše zagotovil dostop do interneta hitrosti vsaj 10 Mbit/s. Svojo obljubo je A1 Slovenija uspešno izpolnil z zadnjo pokrito belo liso v Lokah na Goriškem in jo z dodatnimi pokritimi 18 belimi lisami tudi presegel. A1 tako sedaj uporabo najhitrejšega omrežja 4G/LTE z več kot 1.000 baznimi postajami omogoča že skoraj celotnemu slovenskemu prebivalstvu.

»Pokritih 225 belih lis iz obveze in dodatnih 18 ne pomeni samo, da smo v A1 prebivalcem teh območij omogočili dostop do hitrega širokopasovnega interneta. Pomeni predvsem, da smo jim prinesli lažji dostop do informacij, glasbe in zabavnih vsebin, bolj preprosto upravljanje z njihovimi financami in dostop do številnih naprednih tehnologij, ki jim lahko olajšajo vsakdan. S tem v A1 uresničujemo svoje poslanstvo povezovanja ljudi, prostorov in predmetov, zato bela lisa v Lokah na Goriškem zagotovo ni bila zadnja, ki smo jo pokrili z našim omrežjem 4G/LTE,« je poudaril Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in Vip mobile.

A1 Slovenija je prvo belo liso v okviru obveze pokril že 19. junija 2014 na območju naselij Spodnji Kamenščak in Radomerje v občini Ljutomer. Vse pokrite bele lise si lahko ogledate tukaj. Z vsemi 225 pokritimi belimi lisami je dostop do hitrega širokopasovnega interneta dodatno dobilo približno 6 odstotkov prebivalcev Slovenije, ki so pred tem po oceni AKOS-a imeli slab dostop do njega. Tako kot vsi drugi uporabniki mobilnih storitev A1 Slovenija lahko danes tudi oni uživajo v polni hitrosti prenosa podatkov v omrežju 4G/LTE. Vsem, ki imajo slabši dostop do fiksnega interneta, imajo pa dober dostop do mobilnega omrežja A1 Slovenija, so na razpolago tudi paketi A1 Domači net, ki na preprost način prinašajo dostop do interneta doma, z opcijo TV AS LTE pa tudi do televizije.

Z izpolnitvijo obveze in pokritjem dodatnih belih lis je A1 Slovenija pomembno pripomogel k nacionalnemu uresničevanju zahtev Digitalne agende za Evropo. Cilj agende je poskrbeti, da bo enotni evropski digitalni trg, ki se opira na hitre internetne povezave in interoperabilne aplikacije, prinesel trajne gospodarske in družbene koristi.

 

Ostale novice

Kovček Travelmate Robot

Kovček Travelmate Robot

Za tiste, ki ne pakirate “lahkotno” in ki vam vlečenje ali nošnja kovčka povzroča glavobol, imamo dobro novico z imenom...

Podvodna maska H20 GoPro Ninja

Podvodna maska H20 GoPro Ninja

Maska za šnorkljanje H20 GoPro ščiti vaše oči pred slano vodo, medtem ko v primerjavi s klasičnimi maskami ponuja neomejen...

Kamera GoFish

Kamera GoFish

Za vse, ki na morju ali morda doma ob kakšni reki ribarite, je kamera GoFish za podvodno snemanje dodatek, ki...

Multimedijska postaja DEX

Multimedijska postaja DEX

Multimedijska postaja je namenjena postavitvi na mizo, kjer svojo funkcijo opravlja kot napajalnik baterije, predvsem pa z združljivim monitorjem, tipkovnico...

Posebna izdaja Moto G5S in Moto G5S Plus

Posebna izdaja Moto G5S in Moto G5S Plus

Motorola Mobility je predstavila posebno izdajo pametnih telefonov Moto G5S in Moto G5S Plus, ki prinaša vrsto pomenljivih nadgradenj v...

Spletna stran uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe spletne strani se strinjate z njihovo uporabo. Več o tem

Razumem

Piškotki

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki jih brskalniki kot so Firefox, Chrome ali Internet Explorer, nalagajo na vaš računalnik med brskanjem po spletu. Več informacij o tem, kaj piškotki so, lahko najdete tukaj.

V skladu s priporočili informacijskega pooblaščenca, smo na našo spletno stran namestili obvestilo o uporabi piškotkov.

Vrste piškotkov na naši spletni strani:

1. Obvezni piškotki

Obvezni piškotki, so tisti piškotki, ki jih spletna stran potrebuje za pravilno delovanje. To so na primer piškotki, ki skrbijo za seje prijavljenih uporabnikov (administratorji, moderatorji strani), to so tudi piškotki, ki se naložijo na vaš računalnik zaradi tega, da ob naslednjem obisku vemo, katere od ostalih piškotkov dovolite in katere ne. Na osnovi informacij v teh piškotkih se delovanje in prikaz spletne strani Mobinet.si prilagaja vam.

2. Statistika obiska

Upravljalci spletnega mesta piskotki.net želimo vedeti, kje se naši obiskovalci zadržujejo, katere od posameznih vsebin so najbolj obiskane in od kod sploh pridete na našo spletno stran. To je naša edina povratna informacija in večinoma edini stik z našimi obiskovalci. Zaradi tega beležimo statistiko ogledov. Na podlagi piškotkov, ki jih naložimo na vaš računalnik, lahko vemo ali ste prišli k nam prvič, ali pa ste naš redni obiskovalec.

3. Piškotki socialnih omrežji

Ti piškotki skrbijo za pravilno nalaganje vtičnikov družabnih omrežij, kot so recimo Facebook, Twitter, Linked-in. V isto kategorijo spadajo tudi video vsebine naložene iz skupnosti Youtube in Vimeo. Piškotki družabnih omrežij kot so Facebook, Twitter, Google+ in podobni beležijo največ informacij o uporabnikih in tako potencialno najbolj ogrožajo vašo zasebnost.

Na spletišču Mobinet.si se piškotki socialnih omrežij nalagajo s klikom obiskovalca na povezavo do posameznega dužabnega omrežja. Nad morebitnimi piškotki, ki se naložijo ob kliku, upravljalci Mobinet.si nimamo vpliva.