Mobinet - revija o sodobnih tehnologijah

Telekom Slovenije je RKS tudi letos doniral 20.000 evrov

Donacija_Telekoma_Slovenije_RKS_za_Debeli_rtič.jpg

Telekom Slovenije je Rdečemu križu Slovenije tudi v letošnjem letu doniral sredstva v višini 20.000 evrov, ki jih je namenil obnovi doma Rakovica v Mladinskem zdravilišču in letovišču Debeli rtič. Zdravilišče in letovišče na Debelem rtiču vsako leto obišče prek 15.000 otrok in mladostnikov, ki sodelujejo v različnih zdravstvenih, gibalnih in drugih pedagoških programih, v zadnjih letih pa se je letovišče razvilo v sodoben nastanitveni počitniški center, ki omogoča prijetno bivanje tik ob morju.

Mladinsko zdravilišče in letovišče Debeli rtič že 61 let skrbi za zdravje otrok in mladine. Danes je to sodoben zdraviliški, športni in izobraževalno-pedagoški center, kjer je v šestdesetih letih, odkar letovišče deluje, letovalo že pol milijona otrok in mladostnikov. V njem potekajo zdravstvena letovanja in rehabilitacije, kot so kolonije diabetikov, astmatikov ali otrok s celiakijo, pa tudi letovanja otrok iz socialno ogroženih okoljih, šol in vrtcev v naravi ter priprave mladih športnikov v okviru športnih taborov.

Prenovljen objekt ima 11 večposteljnih sob, večnamenski prostor, skupne sanitarije, demonstracijsko kuhinjo ter sušilnico perila. Na hodniku so tudi poslikave, ki so jih ustvarili prostovoljci Zavoda za trajnostni razvoj Istre ter simbolizirajo morsko dno in njegovo življenje. Vrednost celotne obnove mladinskega doma je 500.000 evrov, od tega znaša vrednost zadnjih posegov 74.000 evrov.

V Rdečem križu Slovenije ocenjujejo, da bo Mladinsko zdravilišče in letovišče Debeli rtič v letošnjem letu zabeležilo 85.000 nočitev.

Telekom Slovenije posebno pozornost namenja širšemu okolju, v katerem deluje. Kot družbeno angažirano podjetje podpira številne športne, kulturne, izobraževalne in humanitarne organizacije, prav tako pomaga pomoči potrebnim posameznikom. Tako že vrsto let podpira projekte za mlade, kot so Bralna značka, Vesela šola in Eko kviz, kulturne ustanove in dogodke, kot so Liffe, Cankarjev dom, in SNG Maribor, slovenske športne klube in reprezentance ter humanitarne organizacije, kot so ZPM Ljubljana Moste-Polje in Rdeči križ Slovenije (RKS).

Stroški gostovanja so preteklost

Ukinitev_stroskov_gostovanja_v_EU.jpg

Ravno ob pravem času, pred poletno dopustniško sezono, se odpravlja ena izmed večjih nadlog uporabe pametnih naprav. Stroški gostovanja mobilnih operaterjev bodo od sredine junija naprej za območje držav EU, Norveške, Islandije in Liechtensteina odpravljeni.

Dogovor o ukinitvi stroškov gostovanja je bil sprejet konec junija 2015. Takrat so evropski birokrati sporočili, da se jim je uspelo dogovoriti z mobilnimi operaterji. Pogajanja so trajala dve leti in rezultat tega bomo lahko s 15. junijem občutili vsi državljani EU. Stroški opravljanja telefonskih klicev, pošiljanja in prejemanja SMS-sporočil ter prenosa podatkov v katerikoli izmed držav članic EU bodo odslej enaki oziroma obračunani po ceniku, ki vam ga operater zaračunava za opravljanje opisanih storitev doma. Omenjeni dogovor izpred dveh let se nanaša tudi na internetno nevtralnost. Mobilni operaterji tako ne bodo smeli diskriminirati hitrosti prenosa podatkov glede na ponudnika oziroma spletno stran, ki jo obiščete. Na prvi pogled se zdi omenjeno samoumevno, vendar pa so se ravno letos v ZDA ponovno okrepili napori, da se internetna nevtralnost odpravi, s tem pa ponudnikom onemogoči diskriminiranje hitrosti prenosa podatkov.

Ukinitev stroškov gostovanja se nanaša na vse države znotraj EU. Vključeni so tudi Norveška, Islandija in Liechtenstein. Med države, ki v omenjeni dogovor niso vključene, spadajo manjše, kot so San Marino, Andora in Monako. Prav tako boste stroške gostovanja plačevali v primeru obiska katere izmed ostalih držav na Balkanu, kot so Bosna in Hercegovina, Srbija, Makedonija, Kosovo ter Črna gora. Pazljivost pri uporabi mobilnih storitev bo potrebna tudi v primeru obiska Švice, kjer se stroški gostovanja še vedno lahko zaračunavajo. Če ste v kateri izmed navedenih držav izven EU, boste v primeru prekomerne uporabe prenosa podatkov ustrezno obveščeni. Mobilni operater vam bo poslal SMS-sporočilo, ko bodo stroški prenosa podatkov skupaj z DDV dosegli 61 EUR. Ta znesek predstavlja omejitev uporabe prenosa podatkov in s tem varovalo pred previsokimi stroški.

Na novo se je z omenjeno ukinitvijo stroška gostovanja pojavilo tudi načelo pravične uporabe. Mobilni operaterji bodo lahko, ob sklepanju naročniških razmerij, od uporabnikov zahtevali dokazilo o trajni povezavi z operaterjem v državi, znotraj katere se sklepa naročniško razmerje. S tem se želijo operaterji izogniti situaciji, ko bi se uporabniki zaradi nižjih cen odločili za sklenitev naročniškega razmerja s tujimi operaterji.

Novi izzivi v dejavnosti finančnih storitev - že jutri

Novi_izzivi_v_dejavnosti_finančnih_storitev.jpg

Jutri, v torek, 13.6.2017, se bo v Kongresnem centru Brdo pri Kranju odvijala prva konferenca NOVI IZZIVI V DEJAVNOSTI FINANČNIH STORITEV.

Dogodek bo predstavil prenovljeno direktivo o plačilnih storitvah PSD2, kakšen bo njen vpliv na on-line in mobilno plačevanje ter ponudil odgovore na številna druga vprašanja glede izzivov in priložnosti internetnih plačil.

Dogodek predstavlja razvojne trende v svetovni industriji plačil in primere uspešnih uvedb novosti iz Fintech sveta.

Fintech se je razvil v industrijo, ki uporablja obstoječo finančno infrastrukturo in na njej uporabnikom nudi številne storitve, pri čemer spreminja dosedanji ekosistem negotovinskega plačevanja.

Dogodek je namenjen predstavitvi izzivov, ki so posledica tehnoloških novosti, novih predpisov (predvsem PSD2 in IFR) ter novih storitev v industriji plačil v EU in svetu.

Predstavniki regulatorja, klasičnih ponudnikov plačilnih storitev ter novih OTT/Fintech ponudnikov bodo skupaj s trgovci, telekomunikacijski operaterji in drugi deležniki soočili poglede na tveganja in priložnosti na področju finančnih storitev, kot tudi glede vse boljšega poznavanja nakupnega ravnanja kupcev.

Na konferenci bodo predstavljeni primeri uspešnih mednarodnih in slovenskih ponudnikov, priložnost pa bo tudi za soočenje mnenj o ustreznosti zakonskih rešitev in tveganjih ter drugih izzivih pri prihodnjem poslovanju.

Aktualne vsebine so zagotovo razlog, da se konference udeležijo vsi, ki se neposredno ukvarjajo z uvajanjem tehnoloških novosti in z novimi predpisi (npr. PSD2 in IFR), kot tudi odgovorni za odnose z uporabniki storitev in za prihodke, ter seveda predstavniki vodstev, ki se zavedajo vpliva novosti na poslovne strategije.

Več informacij o konferenci: https://nidfs.uradni-list.si/nidfs <https://nidfs.uradni-list.si/nidfs>

Za novinarje je vstop na dogodek BREZPLAČEN.
*Prosim, da se predhodno prijavite na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. <mailto:Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.; , s pripisom »PRESS«.

Organizator dogodka: Uradni list v sodelovanju s Finpay in Palsit d.o.o.

E-oskrba - storitev oskrbe na daljavo

TelekomSlovenije.png

Večinoma se vse evropske države soočajo s staranjem prebivalstva in naraščanjem števila kroničnih bolnikov, zato države, podjetja in nevladne organizacije aktivno razvijajo rešitve oskrbe in zdravja na daljavo, s katerimi bodo omogočile, da bodo lahko starejši varno, aktivno in samostojno bivali v domačem okolju. Hkrati želijo zagotoviti bolj učinkovito in pravočasno izvajanje oskrbe ter zmanjšati posledice padcev, socialno izključenost in obremenitev družin v skrbi za svojce. Razvoj rešitev, priložnosti in izmenjava dobrih praks na področju oskrbe na daljavo so bile teme mednarodnega projekta in konference o oskrbi na domu HoCare (Home Care), ki je potekala v Sloveniji, udeležili pa so se je partnerji projekta iz osmih evropskih držav. Aktivnosti projekta HoCare sicer v Sloveniji koordinira Razvojni center Srca Slovenije.

V okviru projekta je bila kot primer dobre prakse v Sloveniji prepoznana v Telekomu Slovenije razvita storitev E-oskrba, ki jo je Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti opredelilo kot socialno-varstveno storitev in Telekomu Slovenje izdalo licenco za njeno izvajanje. E-oskrba je modularna rešitev, ki učinkovito podpira bivanje starejših, invalidov, bolnikov s kroničnimi boleznimi, bolnikov po težjih operativnih posegih in oseb z demenco pri samostojnejšem bivanju na njihovem domu. 24 ur na dan jim omogoča enostaven in hiter klic na pomoč v primeru padca ali nenadne slabosti ter organizacijo pomoči. E-oskrba tako pomaga preprečevati prezgodnji odhod v institucionalno varstvo in zagotavlja učinkovitejšo rabo virov socialnega varstva, namenjenih za oskrbo.

»Storitev E-oskrba se na enostaven način prilagaja potrebam uporabnika. Starejšim omogoča samostojno in bolj neodvisno bivanje na domu ter varnost in pomoč tudi v primeru, kadar zaradi zdravstvenega stanja ne morejo sprožiti klica na pomoč. Svojcem pa omogoča stalen stik z najbližjimi, hitro obveščanje v primeru klica na pomoč in strokovno podporo usposobljenega osebja v asistenčnem centru. Ob tem storitev omogoča tudi detekcijo dima (požarna varnost) in izliva vode (poplavna varnost), uporabniško aplikacijo z grafičnim prikazom podatkov in podobno. Ob tem pripravljamo tudi že nadgradnjo s pametno ključavnico, personaliziranim medicinskim TV-kanalom (Med TV) in storitvami zdravja na daljavo,« o ključnih prednostih storitve pravi Peter Pustatičnik, vodja eZdravja in eOskrbe v Telekomu Slovenije.

Samsung Galaxy J7, J5 in J3 (2017)

Samsung_Galaxy_J7_J5_in_J3_2017.png

Samsung je predstavil tri nove mobilnike Galaxy J (2017)— J3, J5 in J7. Zadnji izmed omenjenih je najzmogljivejši, saj ga poganja procesor Exynos 7870 v navezi s 3 GB delovnega pomnilnika. Njegovo sprednjo stran prekriva 13,9-centimetrski (5,5-palčni) zaslon Super Amoled polne ločljivosti, medtem ko na zadnji strani najdemo kamero 13 MP z zaslonko f/1.7. Sekundarna kamera medtem slike prav tako zajema pri velikosti 13 MP in premore LED-bliskavico. Mobilnik je narejen iz kovine, ima baterijo kapacitete 3600 mAh, bralnik prstnih odtisov in 32 GB spomina.

Galaxy J5 premore malce manjši 13,4-centimetrski (5,2-palčni) zaslon, ki je HD-ločljivosti. Ima 2 GB RAM-a in identičen procesor ter  tudi obe kameri kot svoj večji brat. Vgrajena ima baterijo kapacitete 3000 mAh in bralnik prstnih odtisov ter je zasnovan na operacijskem sistemu Android Nougat kot ostala dva člana družine Galaxy J 2017.

Zadnji izmed treh aparatov, Galaxy J3, se pričakovano ponaša še z manjšim 12,7-centimetrskim (5-palčnim) HD-zaslonom in procesorjem Exynos 7570. Med drugim velja omeniti še 2 GB delovnega pomnilnika, kamero 13 MP in baterijo kapacitete 2400 mAh. Samsung Galaxy J7 in J5 bosta na voljo na začetku julija, Galaxy J3 pa se bo na prodajnih policah znašel avgusta.

A1 predstavlja Staro za novo

A1_staro_za_novo.jpg

Ponudba Staro za novo uporabnikom A1 omogoča, da v poslovalnice A1 prinesejo svoj stari telefon in prihranijo pri nakupu novega. V A1 bodo namreč rabljeno napravo primerno ovrednotili, jo odkupili, njeno vrednost pa upoštevali pri ceni novega telefona ali tablice. Hkrati bodo uporabniki s tem svojim odsluženim napravam omogočili ponovno življenje, saj bodo odkupljene naprave obnovljene in dane v ponovno rabo ali reciklirane. Ponudba Staro za novo poleg tega vključuje brezplačno zbiranje in recikliranje nedelujočih telefonov in tablic, a brez odkupne vrednosti.

»Dva od temeljev poslovanja A1 sta odgovorno ravnanje in postavljanje uporabnika v središče naše pozornosti. Ponudba Staro za novo na enem mestu združuje oboje. Uporabniki pogosto ne vedo, kaj storiti z napravami, ki jih ne uporabljajo več, prav tako pa vedno večje število zavrženih naprav škoduje okolju. Zato smo uporabnikom kot prvi v Sloveniji ponudili možnost, da v naših trgovinah na preprost način dobijo ustrezno vrednost za naprave, ki jih ne bodo več uporabljali. Tako ne samo prihranijo pri nakupu nove naprave, ampak tudi pomagajo pri tem, da bodo naprave ali materiali, iz katerih so, v določeni obliki živeli dalje in tako ne bodo obremenjevali okolja,« je dejal Jure Bohinc, vodja za upravljanje ponudbe in vrednosti v A1 Slovenija.

Ponudba Staro za novo je namenjena vsem zasebnim naročnikom A1, tako obstoječim kot novim. Uporabniki lahko na katero koli prodajno mesto A1 prinesejo svoj stari, še delujoč mobilni telefon ali tablico, ki jo bodo prodajalci ovrednotili glede na znamko, model in ohranjenost. Ocenjena vrednost odkupa stare naprave se nato upošteva v obliki znižane cene nove naprave ob vezavi za 12 ali 24 mesecev.

Prodajalci A1 bodo prav tako brezplačno prenesli podatke iz stare naprave na novo ter poskrbeli, da se pomembne vsebine z menjavo naprave ne izgubijo. Vsak naročnik lahko v odkup hkrati odda do tri telefone ali tablice, njihova skupna vrednost pa se bo upoštevala pri znižani ceni nove.

Novi serija Samsung Galaxy J

Galaxy_J7.png

Samsung Electronics je predstavil novo serijo pametnih telefonov Galaxy J. Novi Galaxy J7, J5 in J3 so visoko zmogljivi pametni telefoni, z osupljivim kovinskim oblikovanjem, z izboljšano tehnologijo kamere in dostopno ceno.

Galaxy J7 ima vrhunsko kovinsko ohišje in Full HD Super AMOLED zaslon, baterijo z daljšo življenjsko dobo in 3 GB delovnega spomina. Tako kot modela serije J5 in J3, tudi model serije J7 ponuja poenostavljen uporabniški vmesnik za boljšo izkušnjo fotografiranja. J7 in J5 sta opremljena tudi z napredno glavno kamero z visoko resolucijo s 13 milijonov slikovnih točk in sprednjo kamero s 13 milijonov slikovnih točk z LED bliskavico, ki omogoča uporabnikom zajemanje jasne in ostre slike, tudi ko je svetloba šibkejša. Galaxy J7 in J5 imata tudi senzor prstnih odtisov.

Kompaktnejši Galaxy J5 ima zelo elegantno polno kovinsko ohišje in Full HD Super AMOLED zaslon za fantastično izkušnjo gledanja. Uporabniki lahko enostavno zajemajo in shranjujejo vsebine, ki so jim pomembne, z izboljšano glavno in sprednjo kamero s 13 milijonov slikovnih točk in razširljivim pomnilnikom s podporo mikroSD do 256 GB. Hitrejši, 1,6 GHZ, procesor zagotavlja, da je Galaxy J5 zmogljivejši kot kadarkoli prej.

Galaxy_J5.jpg

Galaxy J3 ima sedaj tudi kovinsko ohišje, ki se ujema z eleganco preostalega portfelja. Pametni telefon lahko shrani ravno toliko podatkov kot J7 in J5, zahvaljujoč večji pomnilniški zmogljivosti (16 GB) in izboljšanim 2 GB delovnim spominom. S kamero s 13 milijonov slikovnih točk z natančnim samodejnim ostrenjem posname boljše fotografije. J3 vključuje tudi našo obrambno varnostno platformo za dodatno zaščito, Samsung Knox, ki poskrbi, da so vsebine na vašem telefonu popolnoma varne.

Galaxy_J3.png

“Serija pametnih telefonov Galaxy J je ena najbolje prodajanih v Evropi,“ je povedal Bernard Purkart, vodja oddelka mobilne telefonije pri Samsung Slovenija. "Prepričani smo, da bo nova serija Galaxy J z izboljšanim oblikovanjem, vrhunsko tehnologijo kamere in visoko zmogljivostjo še naprej ugajala tako obstoječim kot novim uporabnikom, ki iščejo lepo oblikovan in zmogljiv pametni telefon vrhunske blagovne znamke ter po ugodni ceni."

Modela serije Galaxy J7 in J5 bosta v Evropi na voljo začetek julija, model serije Galaxy J3 pa bo na voljo predvidoma avgusta.

Konferenca Novi izzivi v dejavnosti finančnih storitev

Novi_izzivi_v_dejavnosti_finančnih_storitev.jpg

Vabimo vas na konferenco Novi izzivi v dejavnosti finančnih storitev, katere namen je vsestransko osvetliti strateške posledice digitalizacije plačevanja in kaj ta pomeni za naše sodobno gospodarstvo in družbo v celoti.

Na njej se bodo srečali vodilni predstavniki regulatorjev, tradicionalnih bank in novih ponudnikov finančnih storitev in rešitev (OTT, FinTech), trgovcev, telekomunikacijskih operaterjev, svetovalnih družb in marketinških agencij kot tudi vsi drugi, ki se zavedajo naraščajočega pomena uporabe podatkov za uspešno poslovanje v digitalni ekonomiji.

Predstavljeni bodo primeri uspešnih mednarodnih in slovenskih ponudnikov, priložnost pa bo tudi za soočenje mnenj o ustreznosti zakonskih rešitev in tveganjih ter drugih izzivih pri prihodnjem poslovanju.

Vsebinski sklopi/paneli:
o Smeri in dinamika spreminjanja ekosistema plačilnih storitev
o Izzivi plačilnih storitev prihodnosti - priložnosti in tveganja
o Kupci v središču digitalnih strategij

Predstavitve predpisov, strateških pristopov, kot tudi konkretnih primerov bodo skupaj z okroglimi mizami in z neformalnimi pogovori na učinkovit način na enem mestu razkrile vpoglede v zakonodajo, nastajajoče standarde in osvetlile uspešne strategije za poslovne razmere novega poslovnega okolja.

Udeleženci bodo med drugim spoznali:
o Novosti in preostala odprta vprašanja o predpisih (ZPlaSS-1) in tehničnih standardih
o Posledice souporabe podatkov za varnost in zasebnost, ter strategije za zaščito strank proti goljufijam in zlorabi informacij
o Kateri novi poslovni modeli bodo uspevali v svetu odprtega bančništva in digitalnega plačevanja preko API in kako lahko že prisotne banke in novi tekmeci odprto bančništvo izkoristijo za poslovanje in medsebojno sodelovanje
o Priložnosti odprtega bančništva za poznavanje kupcev in s tem nove strateške priložnosti in tveganja za trgovce in ponudnike tako finančnih in kot nefinančnih storitev
o Kako odprto bančništvo uspešno komunicirati za stranke in zagotoviti, da ima pozitiven vpliv na največje število ljudi
o Primere uspelih storitev iz sveta Fintech in primere uspešnih sodelovanj pri novih storitvah za uporabnike
Celoten program in ostale informacije so na voljo tukaj!

Veselimo se srečanja z vami in vas vabimo, da si že sedaj zagotovite svoj prostor 13. junija na konferenci na Brdu pri Kranju!

Vljudno vabljeni!

Klavdija Križaj
organizacija izobraževanj
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate., Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.">Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.">T: 01/200-18-51

sponzorji.jpg

Ostale novice

Telekom Slovenije je RKS tudi letos doniral 20.000 evrov

Telekom Slovenije je RKS tudi letos doniral 20.000 evrov

Telekom Slovenije je Rdečemu križu Slovenije tudi v letošnjem letu doniral sredstva v višini 20.000 evrov, ki jih je namenil...

Samsung Galaxy J7, J5 in J3 (2017)

Samsung Galaxy J7, J5 in J3 (2017)

Samsung je predstavil tri nove mobilnike Galaxy J (2017)— J3, J5 in J7. Zadnji izmed omenjenih je najzmogljivejši, saj ga...

Stroški gostovanja so preteklost

Stroški gostovanja so preteklost

Ravno ob pravem času, pred poletno dopustniško sezono, se odpravlja ena izmed večjih nadlog uporabe pametnih naprav. Stroški gostovanja mobilnih...

A1 predstavlja Staro za novo

A1 predstavlja Staro za novo

Ponudba Staro za novo uporabnikom A1 omogoča, da v poslovalnice A1 prinesejo svoj stari telefon in prihranijo pri nakupu novega...

Novi izzivi v dejavnosti finančnih storitev - že jutri

Novi izzivi v dejavnosti finančnih storitev - že jutri

Jutri, v torek, 13.6.2017, se bo v Kongresnem centru Brdo pri Kranju odvijala prva konferenca NOVI IZZIVI V DEJAVNOSTI FINANČNIH...

Spletna stran uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe spletne strani se strinjate z njihovo uporabo. Več o tem

Razumem

Piškotki

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki jih brskalniki kot so Firefox, Chrome ali Internet Explorer, nalagajo na vaš računalnik med brskanjem po spletu. Več informacij o tem, kaj piškotki so, lahko najdete tukaj.

V skladu s priporočili informacijskega pooblaščenca, smo na našo spletno stran namestili obvestilo o uporabi piškotkov.

Vrste piškotkov na naši spletni strani:

1. Obvezni piškotki

Obvezni piškotki, so tisti piškotki, ki jih spletna stran potrebuje za pravilno delovanje. To so na primer piškotki, ki skrbijo za seje prijavljenih uporabnikov (administratorji, moderatorji strani), to so tudi piškotki, ki se naložijo na vaš računalnik zaradi tega, da ob naslednjem obisku vemo, katere od ostalih piškotkov dovolite in katere ne. Na osnovi informacij v teh piškotkih se delovanje in prikaz spletne strani Mobinet.si prilagaja vam.

2. Statistika obiska

Upravljalci spletnega mesta piskotki.net želimo vedeti, kje se naši obiskovalci zadržujejo, katere od posameznih vsebin so najbolj obiskane in od kod sploh pridete na našo spletno stran. To je naša edina povratna informacija in večinoma edini stik z našimi obiskovalci. Zaradi tega beležimo statistiko ogledov. Na podlagi piškotkov, ki jih naložimo na vaš računalnik, lahko vemo ali ste prišli k nam prvič, ali pa ste naš redni obiskovalec.

3. Piškotki socialnih omrežji

Ti piškotki skrbijo za pravilno nalaganje vtičnikov družabnih omrežij, kot so recimo Facebook, Twitter, Linked-in. V isto kategorijo spadajo tudi video vsebine naložene iz skupnosti Youtube in Vimeo. Piškotki družabnih omrežij kot so Facebook, Twitter, Google+ in podobni beležijo največ informacij o uporabnikih in tako potencialno najbolj ogrožajo vašo zasebnost.

Na spletišču Mobinet.si se piškotki socialnih omrežij nalagajo s klikom obiskovalca na povezavo do posameznega dužabnega omrežja. Nad morebitnimi piškotki, ki se naložijo ob kliku, upravljalci Mobinet.si nimamo vpliva.